Vítejte v systému podpory firmy ID.EST, s.r.o. Primárním cílem je podpora uživatelů při provozu námi dodaných zařízení, systémů nebo zakázkového software.
  • Požadavky

    Jednotlivé problémy se evidují prostřednictvím požadavků (incidentů). Požadavek obsahuje detailní informace o ohlášeném problému. Výhodou tohoto systému je, že se nezapomene na řešení žádného nahlášeného problému a Vy máte k dispozici kompletní historii podpory.

  • Návrhy na rozvoj

    Vaše návrhy na aplikaci, zlepšení, doplnění, rozšíření funkčnosti, úpravy v aplikacích, můžete evidovat v systému helpdesk prostřednictvím nové volby Návrhy na rozvoj.

  • Verze systému zobrazují přehlednou tabulku s datem poslední aktualizované verze, spojenou s přehledem provedených aktualizací. Systém nabízí zákazníkovi popis změn a oprav ve verzích.

  • Na převzetí

    Na bližší seznámení se systémem slouží Uživatelská dokumentace, která obsahuje popis všech funkcí a pomáhá při používání systému. Dokumentace odpovídá aktuální verzi systému, můžete si ji stáhnout na svůj počítač a používat nezávisle na připojení k systému.

    Zákazníkovi jsou v systému k dispozici Aktualizační balíčky (instalační soubory) k softwaru - balíčky aktualizací k aplikaci.

Podrobný používateľský návod otvoríte kliknutím na help.